Nu springer jag runt på stan och fixar och grejer med förberedelser inför morgondagens stora Garage Sale som vi har i stan. I år kommer vi att ha fler bord än vanligt så jag måste köpa mer tyger till dessa och växla pengar så vi har allt på plats vid öppning för det blir snabbt brist på 20-lappar pch 50-lappar en sådan dag ;P Ska även fixa lite nya blommor till butiken nu innan jag löser Emma för lunch =)
Det blev en härlig smoothie med hallon, banan och kanel till frukost i dag =) I dag lyckades jag sälja Mandel-plagg redan innan jag börjadt jobba... när jag stod och köpte min sallad till lunchen så var det en tjej som gillade min kappa (lillian) så mycket att det slutade med att jag ringde och la undan den i svart till henne som hon köpte direkt efter att provat den på plats ;P Det är andra gången den här veckan som någon kommit fram och undrat vart jag köpt min fina kappa någonstans, förra gången slutade det med att jag delade ut mitt visitkort i kassakön på Hemköp till en kvinna som också ville köpa den ;P
I dag har jag på mig underbara " chrisper dress", leggingsen "basta cross", skärpet "kreo" , halsbandet "jill" och örhängena "rie creols".
NI är många som vill ha fler stickade plagg nu och gärna i nättare modeller... Jag har nu kikat runt bland mina leverantörers kollektioner och hittade den här från ICHI. Finns för omgående leverans och kommer i mörkgrått, priset är 499 kr (40 % bomull, 60% akryl). Vill ni att jag ska ta in den eller ej var gärna med och tyck till här =)
Nu har jag precis kommit tillbaka från inköpsmötet med Pieces. Massa fina väskor, sjalar, smycken och skärp för våren 2011 har jag beställt in nu. Etnotrenden fortsätter så mycket vackra skinnväskor, träsmycken, färgstarka mönstrade sjalar och coola stela armringar m.m kommer in i januari-mars månad. Fick tag på en superfin mobilväska också och en stor skinnväska i samma serie som verkligen var sååååå snygg =D
Nu är vi alla proppmäta efter en härlig stor frukostbuffeé på Heaven 23 där vi satt och blickade ut över stan och Lisebergsområdet ;P När man inte tror att man orkar äta mer så lyckas man ändå på något vis trycka ner även ett chokladwienerbröd... känns i kroppen nu, får väl sitta ner en stund nu innan vi går in i fotostudion ;P
Jag har på mig "rico pants" (som kommer in i dag igen), toppen "all or no true" och smyckena "foxy slim", "sono", rie creols" och halsbandet "jasseline". Evelina har på sig nya ponchon som kommer upp i dag "kakka" "officiel"-linne, halsbandet "jamie" och "ental"-strumpbyxorna. Emmelie har också på sig superfina "rico"-byxorna (rekommenderas verkligen) och toppen "beloved". ...nu läggs nya barnplaggen upp på webshoppen och i dag är det en heeelt fantastisk robotsweatshirt som jag verkligen rekommenderar!!!
YES - som det ser ut nu så har vi vädret på vår sida så det blir Garage sale på lördag i vårat kvarter =D Vi är massa butiker i området som kommer att sälja ut tidigare säsongers varor till supeduperpriser så häng på låset kl 10:00 då vi startar!!! Parkeringsplatsen på Magsinsgatan (runt hörnan från Mandel sett) är det som gäller som vanligt, ni som varit med tidigare år vet att det är bra att vara där i tid ;P Läs mer på www.magasinskvarteret.se
Det är sååå mycket snyggt som väntas in nu i oktober månad...Den här underbara koftan är i en finstickad kvalitet med coola ärmar med liiite mer volym upptill så det blir en kaxig feminin effekt. Den kommer i tre härliga ljusa färger och med lite tur är den här innan helgen ;P
Boleron "live love" har ni ju varit heeeeelt tokiga i så nu beställer jag in den (igen ;P) så med lite tur är den här innan helgen ;P En suverän modell på bolero som man verkligen kan ha till allt och priset är ju inte helt fel heller... 129 kr ;P