Ja man går väl på vad som helst för att få lyxa till med en fika på en måndag... i dag är det ju kanelbullens dag men alla bullar var slut så vi firade kanelkransens dag här på webshoppen i stället ;P
Vi hinner ju knappt få in dessa örhängena (rosanna) från Baglady innan de säljs slut... nu har jag beställt in dom för tredje (eller är det fjärde ;P) gången så med lite tur är de här redan i morgon alt. onsdag ;) Halsbandet "Thea" i svart har jag också beställt in fler av eftersom det tog slut nu i helgen också ;P
..som har på sig den nya "skinn"jackan "Julle jacket" som kommer upp strax. Emmelie matchar den med "Officiel long tank", "Race Lace Top" och jeansleggingsen "Funky Everyone Leggings". Evelina har "Officiel long tank", "Fancy Tank Top" och jeansleggingsen "Cleave 5 Pockets 139". De rekommenderar verkligen "skinn"jackan! ;P
Ny härlig vecka och i dag får vi en vacker höstdag i Göteborg =D I dag har vi en praktikant från Gnosjö som ska vara med oss här i två veckor, vi brukar vanligtvis inte ta emot praktikanter men i bland får man ju göra undantag... Gnosjö-andan ska ju vara något alldeles speciellt ;P
I dag har jag på mig "funky foxy" i army, "officiel"-linnet i army, nya tunikan " amber" som kommer in i dag och smyckena "sono", "foxy slim", "rie creols", "jill" och nya kedjorna "kit" som också kommer in i dag.
Här är två sköna plagg från OBJECT som kommer in nu i början av veckan. Tunikan kommer i morgon och kostar 259 kr (tre olika färger) och den fina stickade koftan kommer förhoppningsvis också i morgon, pris 499 kr.
I dag har vi haft kompis och hennes barn i webshoppen för att fota upp veckans barnkläder som läggs upp på tisdag och torsdag. Vi passade på att fota våra barn också så de blir "lediga" från studion i morgon ;P Redan nu har en jättefin festklännig till barn som är perfekt til nyår kommit in och den är bara sååååå fin på =) Nu ska vi få i oss lite lunch och sedan ska hela familjen till Universeum och kika på djungeln, aporna och massa roliga experiment för barnen ;P
Jag har på mig "cleave 5 p", "officiel"-linne, "hayden top", sköna tröjan " "xenia o-neck" och smyckena "sono", "foxy", ""jill" och örhänget "bisse". Ha en skön söndag nu alla Mandel-människor.
Tjohooo vilken kul dag det var i dag men jäklar vad trött man blir efteråt när man städat i ordning, packat ner alla kläder och klappat igen alla borden och kånkat och burit upp alla kartonger dit de hör hemma... Jag var heeeeelt slut när jag kom hem så det blev vin och pizza till middag och kl. 18 låg jag och sov på spikmattan men nu börjar jag komma tillbaka men det surrar i hela kroppen av trötthet... Vi är supernöjda med dagen för det är så himla kul att sälja på det här sättet några gånger om året för det är såååa annorlunda mot allt annat ;P Nu sover barnen så vi ska slappa och se en film här nu (får se om jag somnar direkt ;P). I morgon är det fotning av barnkläder som gäller så då kommer kompis med hennes tjejer som ska fotas i nya plagg som kommit in, därefter är det "Universeum" som gäller för att få lite familjemys den här helgen ;)
För en timme sedan "klipptes banden" och alla kunder strömmade in på parkeringsplatsen för att tokshoppa =D Mest fokus på stickade plagg och ytterkappor nu första timmer iaf ;P Nu ska jag ut och fortsätta, är ni i stan så kom till oss och fynda, vi håller på tom kl 16 ;)
Ja i dag har vi varit igång sedan strax efter 6 här på morgonen med att få allt klart till dagens stora Garage Sale här i stan. Vi har packat upp ca 40 kartonger med kläder så det finns verkligen mycket att fynda hos oss i dag =D Maria, Emmelie, Evelina och jag håller nu på med sista fixandet för om ca en timme så smäller det och då ska allt vara klart ;P
Här har ni lite godbitar från VILA (som väntas in nu i oktober månad) att längta efter... Skinnjackan kostar 1599 kr Parkasen kostar 999 kr Shortsen kostar 299 kr Koftan kostar 499 kr