Det var nu några veckor sedan jag beställde "tiggy"-armbandet och nu fick jag besked från säljaren att det äntligen är på väg till oss =) Vi hoppas vi kan fota det på måndag när vi kommit hem från skidsemestern, priset är 129 kr och det kommer i svart =)
Det här linnet "bowie" sålde vi ju som tusan i somras och det görs nu om på nytt och kommer att komma i nya fina färger senare i vår =) Priset ska vara samma som i fjol (199 kr) och den kommer i maj månad.
Den här collegehoodiesen från OBJECT är ni flera som bett mig ta in... Den kommer i färg som synes och svart, priset är 399 kr. Vill ni att jag ska ta in den eller ej, var med och tyck till här nu...
Nu ska vi ut och äta så nu har understället äntligen fått åka av ;P Vi ska åka skoter till en restaurnag i backen så det är bara att dra på termobrallor och tjocka vinterjackan nu så man inte fryser på vägen dit. Jag har på mig sköna "gli"-byxorna, "como"-linnet och den transparenta skjortan från Ichi som sålde slut direkt... längtar redan efter den nya blusen som är på väg från OBJECT som kommer att få ersätta den här som jag använt såååå mycket =)
I dag stack jag och Kalle ner i backen och åkte på förmidagen innan barnens skidskola, det var disigt och blåsigt högst upp så vi åkte i ca 1 1/2 timme. Därefter fixade vi lunch (pasta med lax och spenat) hemma i stugan och sedan var det dags för skidskolan för barnen. Lillkillen körde full fart utan att kunna bromsa men han var nöjd och glad att komma "först" ner... tur att Kalle hann få tag på honom för att annars kunde det slutat illa men han själv var som sagt helnöjd ;P Nu tar vi det soft i stugan några timmar och i kväll ska vi ta skotertaxi till restaurang i backen där vi ska fira min mammas födelsedag ;P
Ni har väl inte missat påfyllningen på storsäljarna "cleave 5 p" och london leggings" som är heeeelt grymma!!!
Detta linnet/tunikan från OBJECT är bara sååå snyggt. Kommer i gråblått och i army. En cool genombruten kvalitet med dubbla lager tyg som man kan ha både enkelt som det är eller med tex kavaj eller cool tisha över.
Ni är många som väntar på vår favvo-byxa "Gli" från OBJECT... Den kommer till Danmark i slutet av den här veckan så med lite tur är de här i början av nästa vecka så då får ni vara snabba här =) Jag har dessa själv (och även Maria och Emmelie) och bara ääälskar dom - en favvo-modell verkligen!!!
... i dag har jag på mig underställ, underställ och skidstrumpor ;P Ha ha ha ja det blir nog inte så många inspirerande outfitsbilder den här veckan för er på bloggen direkt. Nu ska vi iväg och hyra skidor och se om några av barnen vågar testa skidskolan (kan lugnt säga som så att de INTE vill gå i skidskolan), det är premiär i fjällen för våra barn nu nämligen ; Ha en toppendag och missa nu inte skinnjackan som kom in i dag den är heeeeeelt suverän och rekommenderas verkligen, det är den enda skinnjackan som kommer i vår som det ser ut nu iaf.
Sista packningen görs nu och sedan ska allt in i bilen (förhoppningsvis ;P). Härligt väder här i Göteborg så det ska nog bli en skön resa till Sälen hoppas jag. Jag har med mig datorn så min plan är att kunna blogga lite under veckan men inte lika mycket som vanligt vilket jag hoppas ni har överseende med =) Det kommer nya plagg varje dag och webshoppen är öppen precis som vanligt så Emmelie och alla andra hjälper er om ni undrar över något. Ha nu en skön söndag alla söta Mandelkunder.
Jag har på mig "cleave 5p 163", "officiel"-linne och nya OBJECT-toppen som kommer upp i veckan "light s/s" som jag verkligen rekommenderar - en perfekt vardagstop.
Ni är nog många som kommer i håg hur snabbt vi sålde den transparenta skjortan från ICHI i höstas... Den här coola transparenta blusen finns att få tag på nu från OBJECT. Den kommer isf i vitt och svart, priset är 399 kr, gillar ni den ller ej? Var gärna med och tyck till här om jag ska ta in den eller ej...