Modebloggen - trendspaning - modetips - branschnyheter
Storsäljare i värmen...
22 maj 2010 14:51
  Butiken   

I dag är det riktigt varmt här i Göteborg så jag kan väl säga som så att kunderna vill ha sommarplagg i dag =)
Jag säljer som tusan av modellen "lipsy dress" och nästan alla har köpt cykelbyxan "nedita" till eller 3/4-leggings - såååå bra plagg till alla tunikor!!!
Godmorgon...
22 maj 2010 10:03
  Outfits   

I dag var man lite trött kan jag väl erkänna ;P
Nu ska vi iväg till doterns avslutning med simskolan, tyvärr kan jag inte vara med på hela då Lotta är sjuk i dag också. Helena är gullig och öppnar butiken men hon kan bara vara där till kl 12 så då måste jag vara klar tills dess, med lite tur så hinner jag nog se nästan klart med avslutningen ändå ;)

Jag har på mig "turbo" leggingsen, "officiel"-svart linne och tunikan " fly ex". Rosa hogan-örhängen och nya armbandet "nosy" har jag i dag också.
Mandelfesten
21 maj 2010 22:19
  Övrigt   

Vi har haft en sååå härlig kväll här med invigningen av nya webshop-lokalen =D
Underbara glada människor och massa chorizo och öl... myyyyyys.
NU ska vi hem och stoppa barnen i säng och fötterna i fotbad ;P
Fler är beställda...
21 maj 2010 14:54
  Vila   

Ni är många som gillar den här klänningen från VILA =)
Jag har nu beställt in den igen men nu endast i de storlekar som fanns kvar = small-xl.
Det står juni-leverans så ni får ge er till tåls någon vecka till ;P
5 minuter i solen...
21 maj 2010 12:49
  Outfits   

Puh nu har vi börjat andas ut här... Njuter av en kaffe i solen utanför webshoppen =)

Har på mig "santine" leggings, "grafton"-kjolen (påfyllnig kommer i dag kl. 15) och nya linnet som kom upp igår = "istan".
Har även på mig armbandet som kom upp idag "nosy" .
Fredagsmöte med ballonger...
21 maj 2010 12:00
  Övrigt   

I dag hade vi vårat fredagsmöte fast med ny inrikting... ballongblåsning mellan snacken ;P
Mycket som ska fixas inför festen i kväll så det var bra att hjälpas åt med ballonger så inte en av oss skulle svimma av andnöd ;P
Nu kör vi full fart här, mer öl ska köpas och här ska piffas och städas...
Grrrrrrrr
21 maj 2010 11:32
  Övrigt   

Som ni märkt har det varit strul med våra sidor nu under förmidagen.
Det är vårat webhotell som hade fått för sig att stänga ner vår server idag... snacka om galenskap vi haft här för att få igång allt igen man blir ju bara heeelt vansinnig!!!
Vi ligger pga av detta efter med dagens foton m.m. men hoppas ha allt uppe till 12.
Jag har fått tag på fler!!!
20 maj 2010 22:02
  Pieces   

De superfina slitna jeansleggingsen "funky holes" kommer snart in igen. Med lite tur är de här i början av nästa vecka =D
Juni-leveranser...
20 maj 2010 17:07
  Vila   

Här är lite godbitar från VILA som väntas in nu i juni månad...
Kavajen kostar 399 kr
Koftan kostar 299 kr
Blommiga linnet kostar 199 kr
Prickiga tunikan kostar 249 kr
Alla plaggen kommer i två-tre olika färger =)
120 korvar...
20 maj 2010 13:41
  Övrigt   

I morgon ska vi ha afterwork/invigning av nya lokalen så jag har nu varit och storhandlat här på lunchen.
120 chorizo, chips, dricka m.m ska väl räcka hoppas jag... Kalle får äran att åka till systemet och köpa öl till alla =D
  Föregående   Nästa