Modebloggen - trendspaning - modetips - branschnyheter
Fest...
19 juni 2010 17:23
  Outfits   

Nu ska jag iväg på inflyttningfest med massa kul folk =)
Har på mig "tullo dress" och jeansleggingsen "funky bleach".
**************************************************
litet tillägg 20/6... jag bytte till annat foto i dag (samma outfit och ett foto som togs i går såklart) för jag fick lite panik över grodperspektivet på fotot när jag såg det ;P
Soft lördag...
19 juni 2010 11:16
  Ledig   

Solen skymtar fram lite här så jag ska njuta en stund i solstolen och bara slappa. Kalle är på svensexa och i kväll ska jag på inflyttningsfest så jag tänkte köra lite allmän piff med att måla naglarna och lite andra skavanker som behöve pysslas om inför kvällen ;P

Har på mig underbara tunikan/linnet från OBJECT = "Leighton True Dress", rekommenderas verkligen!!!
Prinsessbrölloppet
19 juni 2010 09:23
  Övrigt   

Tänkte bara tipsa om att prinsessan Victoria gifter sig i dag, tror nog att det ev kommer att visas på TV... ;P
Längta till juli...
18 juni 2010 23:12
  Only   

Jag går och längtar och väntar såååå efter dessa underbara haremsjeans från ONLY. De väntas in i juli månad och kostar 599 kr
Kalle fyller ååååår...
18 juni 2010 16:31
  Övrigt   

I dag fyller ju Kalle år så det var vacker sång (ha ha ha ) av mig och barnen på morgonkvisten här hemma och på frukostmötet fick han present av de andra söta Mandel-människorna =)
I daaaaaag kommer den!!!
18 juni 2010 11:32
  Only   

Äntligen kommer jeanskjortan med puffärmen in som jag vet att ni är många som väntat på...
Om ca 10 minuter läggs dagens plagg upp så var med då =)
Mandelposen...
18 juni 2010 10:41
  Outfits   

Här får ni vår beryktade "mandelpose" från alla åtta personer som är på webshoppen i dag =D

Jag har på mig "lozy", aprikosa "officiel"-linnet, nya linnet "mary" som kommer upp i dag, "victoria"-armbandet, "jones"-halsbandet och "pisa"-armbandet.
Camilla har på sig "mini lisa"-klänningen, "cleave 5 p 121" och "rob bolero".

Evelina har på sig "Officiel"-linnet, nya linnet "mary" och "funky everyone".
Emmelie har på sig "beza dress" och "hopy bolero".

De fyra andra knasbollarna här har på sig kläder från andra ställen ;P

Storsäljaren i färger...
17 juni 2010 21:59
  Shopping   

Den här har ni ju verkligen blivit helt kära i på väldans kort tid ;P
Jag har nu beställt in den i massa härliga färger som kommer in nästa vecka: ljusrosa, mörkrosa/korall, ljusblått, svart och grått.
Alla ni som redan fått den vet vilket kanonplagg "sirene" är så håll koll här nästa vecka om ni vill ha fler färger =)
Linslus...
17 juni 2010 13:10
  Outfits   

Försöker fixa en dagens till er men en liten ruffsig linslus vill också vara med ;P
Lillkillen fick vara hemma i dag också när jag ändå är hemma med dottern.
Jag har på mig "edita 3/4" (missa dom inte) och sommarklänningen "rissa".
Nu åker jag in till butiken så Lotta får sin lunch =)
Maxiklänning från VILA...
17 juni 2010 11:24
  Vila   

Snaaaaart kommer den här supersnygga maxiklänningen från VILA.
Har vi supertur så är den här redan i morgon annars i början av nästa vecka. Kommer i svart och marin, pris 249 kr.
  Föregående   Nästa