I dag ska jag följa med dottern och hennes klass som ska in till stan och gå till stadsbiblioteket. Vi åker nu på morgonen så jag ska vara tillbaka till lunch på jobbet. En dagens får ni på tjejerna här sedan. I dag kommer det upp nya barnkläder och bla en heeelt fantastisk hoodie från Minymo som jag längtat efter ända sedan jag beställde in den i februari ;P
Nu har jag precis varit och tränat och barnen är nattade och Kalle är iväg och spelar innenbandy... en kväll heeeelt för mig själv alltså ;P Ska nu ta en lång varm dusch och sedan ska jag lägga rengöringsmask som jag precis köpt från Bodyshop och lite andra godsaker som gör vardagen lite lyxigare...
Höstens heta trend med mönstrade bomullsbyxor syns i varenda trendrapport... Dessa från ONLY har jag precis beställt in och de väntas in närmsta dagarna och kostar 259 kr.
Vi fick supersnabb leverans från Baglady på örhängena som sålde slut i går så om en kvart läggs de upp här igen =) Var nu snabba alla ni som inte hann med igår ;P
Lite varmare i dag när dagens-fotot togs jämfört med regnrusket igår när tjejerna stod och frös här utanför webshoppen=)
Evelina har på sig nya OBJECT-byxorna som kommer in i dag "george pants", nya Baglady-örhängen som också kommer in i dag "zelda" och coola toppen "cooper", Emmelie har på sig nya långkoftan som kommer in i dag "madison", "officiel"-linne och leggingsen "funky foxy"
I dag är det skönt höstväder här igen och det passade oss bra för dottern har idrottsdag i dag och ska springa i skogen ;) I dag diskuterade barnen hemma i hallen om vems hoodie som var mjukast... dottern hade på sig "oana" och killen hade på sig "mick 05"... kunde blivit en alldelses utmärkt reklamfilm om dessa tröjorna faktiskt ;P
Jag har på mig nya höstkappan som kommer in i dag (som jag tog själv såklart ;P) "lilliana", leggingsen "angel", tunikan " blanoto" och halsbanden "elegant".
Jag måste bara tipsa er om den här heeelt underbara västen som kom in i dag i marin och rost... såååå fin och perfekt nu i höst innan kylan är här. Jackan här tog jag själv till dottern direkt hon hade en liknande förra året som verkligen var kanon, superskönt med en lång modell så den inte kasar upp i midjan så man fryser i vinter. Västen kostar 249 kr och vinterjackan kostar 649 kr, rekommmenderas verkligen =D
Nu på eftermidagen var det dags för dagens andra inköpsmöte och det var med ICHI. Lite expressvaror som kommer direkt nu i september men mest fokus såklart på vår/sommar-kollektionen som kommer i februari/mars. Den rutiga kavajen här kommer in nu direkt och det kommer även supercoola shorts i samma serie (lite dåligt foto för det är skarpare kontrast på rutorna så tyget är snyggare i verkligeheten).. Spetstunikan här kommer till våren och vara bara såååå fin =)
Nu har jag precis haft inköpsmöte med VILA här på webshoppen så massa fina plagg för oktober-november är nu beställda =) Den här heeeelt fantastiska spetstoppen och de coola boyfriendjeansen kommer såklart in, supersnygga verkligen =D Om en timme ska jag iväg till ICHI på inköpsmöte där så det är full fart även i dag ;P
Evelina har långklänningen"Trix X-Long Dress" och över jackkoftan "Cosmia Cardigan" som är perfekt nu när hösten närmar sig och gummistövlarna "Moss" som kommer in i januari igen. Emmelie har på sig "Cali Cardigan", "Officiel" linnet och "Funky Fair Leggings" ;P