Modebloggen - trendspaning - modetips - branschnyheter
En dagens efter lunch...
13 oktober 2010 12:46
  Outfits   

Evelina har på sig "Umako Leggings", den nya svarta toppen "Natea top" och koftan "Mikk". Emmelie har på sig de nya jeansen "Klever Slim Denim", spetslinnet "Femme Long Tank Top" och över har hon nätlinnet "Fancy Tank Top" och kavajen "Tott" ;P
Godmorgon...
13 oktober 2010 09:44
  Outfits   

Brrrrrrrr nu är det verkligen kallt så handskar är ett måste på morgonen iaf när man lämnar barnen på skolan, använder mina "ekanta" nu innan det är för kallt ;P
I dag har jag på mig nya nätklänningen som kom in igår "netz" och under den har jag "officiel"-linnet i army och "telyn" i army och "denim bolero". Underbara stoooooooora tubsjalen "krimi" är sååå skön att ha nu när det är kallt, har även skärpet "edwina double" och halsbandet "kit".
Fler är beställda...
13 oktober 2010 08:55
  Only   

Ni är många som älskar "new cover baggy enginered" och bett mig att ta in fler storlekar så nu har jag beställt in allt som gick att få tag på =)
Med lite tur så är dom här inan helgen.
"fotbolls-shopping"...
12 oktober 2010 21:23
  Övrigt   

ha ha ha, jag blev lite full i skratt nu när jag satte mig vid datorn för att kolla läget eftersom Kalle sitter och ser vm-kvalet i fotboll...
Jag är visst inte ensam om att välja datorn framför tv:n i kväll, ordrarna har verkligen duggat tätt på webshoppen sedan Sverige-Holland-matchen startade här ;P
Den är på vääääg...
12 oktober 2010 19:41
  Object   

Alla ni som följt bloggen ett tag vet ju att vi haft en heeeelt fantastisk storsäljare som kommit in lite då och då sedan januari månad = "denima dress" från OBJECT...
NU är den äntligen på väg till oss och den här gången i en snygg "2/4-ärmad modell, var beredda här närmsta dagarna för den är skickad från Danmark nu =)
Är ni beredda!!!
12 oktober 2010 14:58
  Object   

Om 15 minuter så kommer stora påfyllningen av alla tre OBJECT-tunikorna som ni väntat på... "Madison", "New chrisper dress" och "Loral" så var snabba här nu alla ni som missade dom sist =)
En dagens efter deras lunch...
12 oktober 2010 12:27
  Outfits   

Emmelie har på sig jeansen "Bea Harem Jeans", spetslinnet "Femme Long Tank Top" och det coola linnet med hål i "Holes Tank Top". Evelina har på sig långklänningen "Netz Long Dress" som kom upp idag och till det matchar hon med strumpbyxorna "New Nikoline"och ett bälte i midjan ;P
Nybeställt...
12 oktober 2010 11:15
  Pieces   

Letade runt efter nya coola mönstrade strumpbyxor och då hittade jag dessa från Pieces med 6 olika print som kommer in nu i oktober månad. Priset är 99 kr så jag beställde in dom direkt ;P
Godmorgon...
12 oktober 2010 09:05
  Outfits   

I dag är det en härlig höstdag med sooooool =)
Håller på med texterna till barnplaggen som kommer upp här om en stund, superfina tjejjeans och bla lillkillens favorit = sweatshirten med ap-print på ;P

Jag har på mig sköna "mind lace"-leggingsen, "officiel"-linnet och OBJECT-toppen " hanger top".
Himmelriket...
11 oktober 2010 19:44
  Övrigt   

Dottern och jag var på Bokia för att hon skulle få köpa sig två nya böcker ur serien son hon älskar att läsa "älvböckerna".
Här blev vi kvar länge kan jag säga i dag efter vi fotat klart i studion ;P
Jeansen hon har på sig kommer upp i morgon och är grymt snygga så håll koll här som vanligt på tisdagar då nya barnkläderna läggs upp mellan 9-9:30 =)
(lite knasigt perspektiv här men jag klickade snabbt av med min i-phone så ha överseende med det tack ;P)
  Föregående   Nästa