Modebloggen - trendspaning - modetips - branschnyheter
Shoppingtips...
27 februari 2011 14:01
  Object   

Den här snygga cargobyxan från OBJECT kom in till oss i fredags och de är verkligen suuuperfina (jag tog dom själv direkt).
Vi packade upp dom i butiken i stan och sålde av dom direkt - rekommedneras verkligen.
De kommer upp här på webshoppen i morgon i army och grått (tror jag det var, inte färgen som är här på kollektionsprovet iaf) och priset är 599 kr.
mmmmm...
27 februari 2011 10:44
  Övrigt   

I går invigdes min chokladfondue som jag fick när jag fyllde år...
Sååååå himla gott med smält mörk choklad och massa massa god frukt att doppa i . Kalle var iväg på pokerkväll så jag hade kompis med barn som sov över så det blev en mycket sen natt så i dag är man lite trött ;p
Dagens storsäljare i stan...
26 februari 2011 15:37
  Butiken   

Ja i dag har vi haft en hel del shoppingsugna kunder trots våra glashala vägar som vi hade på förmiddagen...
Dagens storsäljare är helt klart "alba dress", "alyssa coat, "katy slim pant" och "cleave 5 p" i både rött och vitt.
Fler röda cleave har jag preics nu betsällt in också som bör komma in i mitten av veckan =)
Kom till Mandel i daaag
26 februari 2011 10:37
  Outfits   

Phu nu har jag hunnit klart med allt här i dag inkl städnig o piff hemma, handlat inför kvällen och såklart godis till butiken så nu ska jag bara dammsuga klart här på Mandel innan jag öppnar nu kl 11:00 =)
I dag hoppas jag på härligt shoppingsugna kunder, vi har laddat med massa gott godis så kom till oss i dag, vi har öppet 11-16.

I dag har jag på mig mina vita "cleave 5 p", "summerbreeze"-tunikan och miin nya favvocardigan "Dawn Knit Dress ".
Tjejkväll...
25 februari 2011 18:35
  Outfits   

Nu ska jag iväg på mysig tjejkväll =)
Jag har på mig "gli"-byxorna (såklart), "como"-linnet och toppen "Jacquie Top ".
Hoppas ni också får en mysig fredagkväll alla söta Mandelmänniskor =)
Löningshelg i stan...
25 februari 2011 18:14
  Butiken   

I morgon är det långlördag så då har vi öppet kl 11-16 i stan.
Det är jag och Emmelie som jobbar i butiken så jag hoppas vi får träffa många shoppingsugna Mandelkunder ;)
Vi har bla fyllt på med både röda och vita "cleave 5 pocket" i stan så välkomna ner i morgon till oss:D
Romantisk vår...
25 februari 2011 15:17
  Shopping   

Det kommer in sååååååååå mycket snyggt nu i mars månad så jag måste bara ge er en liten försmak på lite godbitar från Vila och Object.
Spetslinnet från (VILA) kostar 299 kr.
Spetsvästen (Object) kostar 399 kr.
Blommiga tunikan (Vila) kostar 199 kr.
Tunikan med spetsdetaljer (Object) kostar 199 kr
Med blixtens hastighet...
25 februari 2011 14:48
  Only   

Ha ha ha ja ibland går det snabbare än snabbast här på webshoppen...
DET BLIR PÅFYLLNING AV ULTIMATE EXCLUSIVE HIGHWAIST I DAG KL 15:15!!!
Jag la ju i förrgår in ytterligare en extrabeställning eftersom de sålt såååååå galet snabbt och den leveransen kom precis NU...
Tur var väl det med tanke på att vi på bara några timmar sålde slut alla som vi la upp i morse av dessa suuuuveräna jeans...
Två dagens lagom till lunch...
25 februari 2011 11:45
  Outfits   

Emmelie har på sig coola "rihanna leggings", "jane party dress" och superfina kavajen "balzar".
Jag har på mig "ultimate exclusive high" som kom in idag igen, underbara tunikan "Jacquie Long Top" och smyckena "virtu ring", "vexa", "vilda","tif" och örhänget "patia".
Påfyllning av storsäljarna...
25 februari 2011 10:45
  Shopping   

I dag kommer BÅDE jeansen "exclusive ultimate high" och de ljusa OBJECT-jeansen "up-c light" så var med här när dagens plagg kommer upp ca 11:15 för bägge dessa modellerna är verkligen
kanoooooooooon =D
  Föregående   Nästa